مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-21حوادث

آبگرفتگی یک لنج باری در بندر شهید باهنر+عکس


یک فروند لنج باری پیش از ظهر امروز در بندر شهید باهنر بندرعباس دچار آبگرفتگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یک فروند لنج باری پیش از ظهر امروز در بندر شهید باهنر بندرعباس دچار آبگرفتگی شدید شد.

به گفته محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، این لنج باری پیش از ظهر امروز بدلیل بروز فاصله میان تخته های کف لنج و پس از بارگیری میوه و تره بار در آن دچار آبگرفتگی شد.

وی افزود: بخش قابل توجهی از بار این لنج پس از آبگرفتگی به طور سالم از آن خارج شد اما برای جلوگیری از غرق این لنج باری، به نقطه ای امن در جوار اسکله باری بندر شهید حقانی منتقل شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر همچنین اضافه کرد: بسیاری از لنج های چوبی در 7 ماه اخیر فاقد بار بوده و مالکان آنها با خارج ساختن این شناورها از بنادر، اقدام به بردن آنها به سواحل پیرامونی شرق یا غرب استان و خارج کردن نیمه ای از آنها در سواحل می کنند که آفتاب خوردگی چوب های کف شناورها موجب می شود پس از ورود دوباره به دریا و بارگیری دچار فاصله شده و آبگرفتگی در آنها رخ دهد.

محمدحسینی گفت: حادثه اخیر تلفات جانی در پی نداشته و کسی نیز مصدوم و یا گرفتار در لنج نشد و کار شناورسازی دوباره لنج انجام خواهد شد تا بتوانند آن را به مکانی برای تعمیرات منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی یک لنج باری در بندر شهید باهنر+عکس

آبگرفتگی یک لنج باری در بندر شهید باهنر+عکس