مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-21سياسي

روحانی: دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود


رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از کمک های نیروی انتظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: «نیروی انتظامی به خوبی از عهده انجام ماموریت های مهم خود برآمده و رضایت مردم را کسب کرده است».

- رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از کمک های نیروی انتظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: نیروی انتظامی به خوبی از عهده انجام ماموریت های مهم خود برآمده و رضایت مردم را کسب کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستاها و نقاط مرزی را بخشی از ماموریت های این نیروی خدوم دانست و گفت: نیروی انتظامی در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده ماموریت خود برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) خالصانه و بی ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوان نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود

روحانی: دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود