مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-21اقتصادي

آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها


جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از آغاز تحویل 62 دستگاه بکهولودر ساخت داخل خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری های کشور خبر داد.

- جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از آغاز تحویل 62 دستگاه بکهولودر ساخت داخل خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرتی با بیان خبر فوق افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ضمن رونمایی از 62 دستگاه بکهولودر خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها، روند واگذاری از آنها را در شهر تفت استان یزد آغاز کرد.

وی اضافه کرد: این ماشین آلات با بودجه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده 58 قانون تنظیم و از طریق برگزاری مناقصه عمومی در بین تولید کنندگان داخلی خریداری شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، در این مراسم که با حضور دکتر نصرتی و مهدی علیزاده مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برگزار شد، مقرر گردید خریدماشین آلات از شرکت های تولیدی داخل کشور ادامه داشته تا ضمن کمک به شهرداریها و دهیاری ها در راستای حمایت عملی از شعار جهش تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها

آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها