مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-21سياسي

تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است و رسانه ملّی به عنوان مهم ترین دستگاه رسانه ای کشور بار سنگینی بر دوش دارد.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است و رسانه ملّی به عنوان مهم ترین دستگاه رسانه ای کشور بار سنگینی بر دوش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری -دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- در دیدار با عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما با تبیین اوضاع امروز کشورهای اسلامی و تلاش نظام سلطه و مرتجعین برای القای تفکرات افراطی و تفریطی، از تفرقه افکنی به عنوان محوری ترین عملیات دشمنان اسلام در منطقه یاد کرد و گفت: دشمنان اگر بتوانند، با جنگ افروزی و اگر موفق نشوند با هجمه های رسانه ای به دنبال تنازع در میان مسلمانان اند و کشور ما نیز از آفات این تفرقه افکنی میان مسلمانان بی نصیب نمانده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل این فتنه دشمنان هوشیارانه عمل کرد، گفت: موضوع وحدت در کشور ما موضوع امنیت ملی ما و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه طلایه دار پرچم استکبارستیزی هستیم و در نوک پیکان حمله دشمنان قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است

تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است