مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-21ورزشي

احمدی: رفع نیازهای پاراتیراندازان از دغدغه های وزارت ورزش است


در دومین روز از مسابقات پاراتیراندازی، عبدالحمید احمدی به همراه اسبقیان از رقابت ورزشکاران بازدید کردند.

- در جریان بازدید معاون وزیر از رقابت های پاراتیراندازی مطرح شد احمدی: رفع نیازهای پاراتیراندازان از دغدغه های وزارت ورزش است در دومین روز از مسابقات پاراتیراندازی، عبدالحمید احمدی به همراه اسبقیان از رقابت ورزشکاران بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقابت های پاراتیراندازی، به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور ارزیابی عملکرد ورزشکاران و با حضور نفرات برتر رقابت های سال 98، از روز گذشته با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فدراسیون، با نظارت کادر فنی تیم ملی آغاز شد و امروز چهارشنبه 30 مهرماه پاراتیراندازان در ماده تفنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دومین روز این مسابقات عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس و دبیر فدراسیون با حضور در سالن مسابقات، از رقابت پاراتیراندازان بازدید کردند.

احمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشحال هستیم که در هفته تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون با رعایت پروتکل ها مسابقات رکوردگیری برای ورزشکاران خانم و آقا برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: رفع نیازهای پاراتیراندازان از دغدغه های وزارت ورزش است

احمدی: رفع نیازهای پاراتیراندازان از دغدغه های وزارت ورزش است