مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-21سياسي

افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در تفرش


فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از افزایش 14 درصدی سارقان در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک هادی افراسیابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با قدردانی از تلاش خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی اخبار انتظامی و مدیریت افکار عمومی، اظهار داشت: پلیس با رویکرد جامعه محوری خواهان مشارکت حداکثری شهروندان در جهت بالا بردن احساس امنیت در جامعه است.

  وی افزود: امنیت عمومی از اساسی ترین نیازهای انسانی به شمار می رود که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی، مقوله ای ذهنی و درونی و برآیند عمل کلیه نهادهای اجتماعی است که در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و به خصوص خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است.

  فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در ادامه در خصوص عملکرد انتظامی شهرستان تفرش در 6 ماهه نخست سال 99 بیان داشت: با تلاش همه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش، موفق به افزایش 14 درصدی در خصوص دستگیری سارقان در نیمه نخست امسال هستیم.

  افراسیابی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: پلیس خود را خادم مردم می داند و برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان با تمام وجود تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در تفرش

افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در تفرش