مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-21اجتماعي

افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا به مدت 5 روز


کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از پنج شنبه اول آبان تا دوشنبه هفته آینده افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

- امیر حسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان های گیلان و اردبیل و مازندران، بارش باران و وزش باد همراه با مه آلودگی داریم همچنین در استان های خراسان شمالی، گلستان شمال آذربایجان شرقی و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه 11 آبان در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و روز جمعه در ارتفاعات خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده داریم.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

نقشینه اظهار کرد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور و شرق کرمان و هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج است، گفت: از پنج شنبه تا دوشنبه هفته آینده افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا به مدت 5 روز

افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا به مدت 5 روز