مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-21بين الملل

اروپایی ها بایدن را بر ترامپ ترجیح می دهند


جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهند مردم سراسر اروپا با قاطعیت از جو بایدن دموکرات به جای دونالد ترامپ جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می کنند.

- جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهند مردم سراسر اروپا با قاطعیت از جو بایدن دموکرات به جای دونالد ترامپ جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیوزویک، بر اساس داده های جمع آوری شده از سوی 13 کشور توسط Europe Elects، میزان پاسخگویانی در اروپا که حامی نامزد دموکراتها در راه رسیدن به کاخ سفید هستند به طور میانگین 71 درصد است.

بر طبق پژوهش این سازمان، تنها 14.

5 درصد ترامپ را برای ریاست جمهوری آمریکا ترجیح می دهند.

نظرسنجی ها در زمینه دادن گزینه عدم تصمیم گیری و یا انتخاب نامزدهای دیگر همچون جو جورجنسن لیبرتارین، هاوی هاوکینز از حزب سبز یا کانیه وست مستقل متنوع عمل کرده اند.

پرسشهایی که شرکتهای نظرسنجی از رای دهنده ها پرسیده اند از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و برخی کشورهای اروپایی از رای قطعی در یک رای گیری فرضی سوال کرده اند در حالی که دیگران از مردم پرسیده اند ترجیح می دهند چه کسی پیروز شود.

در این میان Europe Elects گفته است، آنها نتوانسته اند داده های موجود مربوط به نظرسنجی های سراسری در چند کشور غیرعضو در اتحادیه اروپا به همراه 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها بایدن را بر ترامپ ترجیح می دهند

اروپایی ها بایدن را بر ترامپ ترجیح می دهند