مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-21ورزشي

ابقای داورزنی در سمت نماینده آسیای مرکزی AVC


رییس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیات رییسه کنفدراسیون آسیا (AVC) باقی ماند.

- رییس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیات رییسه کنفدراسیون آسیا (AVC) باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست ریتا سوبوو از اندونزی بود.

در این نشست، نمایندگان 14 کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال و مریم حسابی، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون، از جمله شرکت کنندگان در این وبینار بودند.

داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی 2017 تا 2020 ارائه و برنامه های سال 2021 را نیز تشریح کرد.

سپس رای گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رییس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رییسه AVC شد.

یرمک از قزاقستان و عتیق الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رییسه کنفدراسیون آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابقای داورزنی در سمت نماینده آسیای مرکزی AVC

ابقای داورزنی در سمت نماینده آسیای مرکزی AVC