مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-21بين الملل

پشت پرده توافق اسراییل با بحرین چیست؟


از دیگر نکات جالب این بیانیه بحث آموزش برای صلح است.

باز هم این سوال پیش میآید که طرفین چه آموزشی برای صلح دارند؟ آموزش به اسراییل جهت کشتن بیشتر فلسطینیان یا آموزش صلح به آل خلیفه برای سرکوب هر چه بیشتر مخالفان داخلی! - از دیگر نکات جالب این بیانیه بحث آموزش برای صلح است.

باز هم این سوال پیش میآید که طرفین چه آموزشی برای صلح دارند؟ آموزش به اسراییل جهت کشتن بیشتر فلسطینیان یا آموزش صلح به آل خلیفه برای سرکوب هر چه بیشتر مخالفان داخلی! در خبر‌ها آمده است روز رژیم صهیونیستی و دولت بحرین هشت تفاهمنامه برای برقراری روابط دیپلماتیک و اقتصادی به امضا رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، حسن حسنی در خبرگزاری دانشجو نوشت: به گفته برخی رسانه‌ها، بحرین خواستار آن شده است که فعلاً به جای «معاهده»، بیانیه‌ای میان دو طرف امضا شود.

بحرینی‌ها می‌خواهند به دلیل انتقاد‌های داخلی با روندی آهسته‌تر نسبت به امارات به سمت عادی‌سازی روابط با اسراییل حرکت کنند (خبرگزاری فارس).

همچنین منابع آگاه گفته‌اند این بیانیه مشترک شامل موارد زیر خواهد بود:* اسراییل و بحرین اقدام به برقراری روابط کامل دیپلماتیک خواهند کرد، در پایتخت‌هایشان سفارتخانه باز و تبادل سفیرخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده توافق اسراییل با بحرین چیست؟

پشت پرده توافق اسراییل با بحرین چیست؟