مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-21پزشكي

تاخت و تاز کرونا در تربت جام/ هر شبانه روز یک خانواده داغدار می شود


این روزها در حالی برای مردم تربت جام سپری می شود که در هر شبانه روز یک خانواده عزادار می شود و یکی از عزیزان خود را از دست می دهند، برخی نواقص که در نوع مدیریت ها وجود دارد و از سوی دیگر رعایت نکردن دستورات بهداشتی این بحران را رقم زده است.

- کرونا؛ ویروسی که هشت ماه از انتشارش می گذرد و هیچ منطقه ای را تا کنون از شر خود در امان نگذاشته است و هنوز هم مشخص نیست که آینده آن به کجا ختم می شود.

اگر چه بارها پزشکان مردم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی الزام کرده اند اما شاهدیم که به دلیل عادی انگاری ها و از طرفی سوءمدیریت ها تا کنون بسیاری در نقاط مختلف جان خود را از دست داده اند و هنوز هم هستند افرادی که نه تنها خود اعتقادی به این بیماری ندارند بلکه حتی دیگران را هم تشویق به عدم استفاده از ماسک و رفتن به مراسم مختلف می کنند.

به رغم اینکه این میهمان ناخوانده از اسفند سال گذشته در سطح جهانی لنگر انداخته و اتفاقاتی را در ابعاد مختلف برای تک تک افراد رقم زده اما هنوز بسیاری از مردم نیز آن را جدی نگرفته اند، شهرستان تربت جام نیز از همچون دیگر مناطق از تاخت و تاز کرونا در امان نمانده و در میان این بی تفاوتی ها شاهدیم کرونا ضربه کاری خود را وارد کرده و از ابتداء مهر ماه هر شب یک خانواده را در این شهرستان داغدار نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز کرونا در تربت جام/ هر شبانه روز یک خانواده داغدار می شود

تاخت و تاز کرونا در تربت جام/ هر شبانه روز یک خانواده داغدار می شود