مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-21اجتماعي

راهداری زمستانی قبل از بارش ها اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به پیش بینی بارش های سنگین از اواسط آذرماه گفت: طرح راهداری زمستانی قبل از شروع بارش ها در استان فارس اجرا می شود.

- علیرضا سیاهپور چهارشنبه 30 مهرماه در جمع خبرنگاران افزود: 27 هزار و 200 تن شن و نمک تأمین شده تا در نقاط مد نظر و در زمان مناسب برای ممانعت از یخ زدگی محورها خصوصا در مناطق سردسیر استفاده شود.

سیاهپور با اشاره به تعامل مناسب با اداره کل هواشناسی، پلیس راهور، اورژانس و سایر دستگاه های خدمات رسان جاده ای، گفت: قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی با استقرار ماشین آلات، تجهیزات و اکیپ های راهداری و برنامه های عملیاتی گوناگون برای شرایط متفاوت پیش بینی شده است.

او ادامه داد: این قرارگاه 24 ساعت قبل از هر بارش نیروهای کشیک را ساماندهی کرده و در نقاط مشخص شده مستقر می کند و از دیگر سو، با بهره گیری از تیم های پشتیبانی و ماشین آلات زمستانی مستقر در ستاد مرکزی، حمایت از نیروها را اجرایی خواهد کرد.

سیاهپور گفت: طرح راهداری زمستانه با هدف ارائه خدماتی نظیر برفروبی، یخ زدایی، جلوگیری از یخ زدگی، کمک به کاربران در راه مانده، برقراری تردد حین بارش برف و تگرگ و عمدتا در نیمه شمالی استان فارس اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری زمستانی قبل از بارش ها اجرا می شود

راهداری زمستانی قبل از بارش ها اجرا می شود