مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-21سياسي

معلمان مراقب سلامت اندیشه و روان دانش آموزان باشند/ لزوم کشف توانمندی های دانش آموز


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مهم ترین اصل در مورد دانش آموزان، توجه به نحوه تربیت، پرورش و استخراج توانمندی های آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بسیج دانش آموزی و انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی در آستانه هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: روز دانش آموز به دلیل به دلیل علت نامگذاری آن روز مبارکی است.

وی افزود: مهم ترین اصل در مورد دانش آموزان، توجه به نحوه تربیت، پرورش و استخراج توانمندی های آنان است.

لزوم هدایت استعدادهای دانش آموزان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دانش آموزانی که خوب پرورش یافته و استعدادهای بالقوه ایشان به  درستی شناسایی، رشد و هدایت شود، می توانند در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و برای خود، خانواده و جامعه مفید باشند.

عبادی با اشاره به مقوله جنگ و دفاع مقدس عنوان داشت: هر علتی معلولی دارد و علت به وجودآمدن جنگ ها و تهدیدات مختلف در عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی فراموشی خدا و گم شدن بشر در مسیر پر پیچ و خم هواهای نفسانی و لذایذ زودگذر دنیوی است.

بشر در شناخت خود دچار افراط و تفریط شده است وی با بیان این که بشر امروز در مقوله شناخت خود دچار افراط و تفریط شده است، اضافه کرد: محصول تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مراقب سلامت اندیشه و روان دانش آموزان باشند/ لزوم کشف توانمندی های دانش آموز

معلمان مراقب سلامت اندیشه و روان دانش آموزان باشند/ لزوم کشف توانمندی های دانش آموز