مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-21اقتصادي

بنیاد برکت 11 هزار فرصت شغلی برای کولبران مناطق مرزی ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، هادی جوهری در جلسه همفکری مدیران بنیاد برکت با مدیران اقتصادی کرمانشاه در چهارچوب رویداد کاک برکت که در محل استانداری برگزار شد، از ایجاد 3 هزار و 500 طرح اشتغالزایی برای کولبران 484 روستای مرزی در استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: راه اندازی این تعداد طرح اشتغال زایی، نزدیک به 11 هزار فرصت شغلی را در مناطق مرزی کشور به وجود خواهد آورد.

معاون تامین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت افزود: 34 مجری و تسهیل گر در مناطق مرزی سه استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند و تا به امروز 2 هزار و 500 نفر از کولبرانی که متقاضی شغل بوده اند برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی با اشاره به فعالیت های این بنیاد در مناطق مرزی، گفت: بنیاد تمرکز خود را بر اشتغال زایی در این مناطق معطوف کرده است و برنامه های ویژه ای را برای ایجاد فرصت های کسب و کار برای کولبران استان های مرزی به خصوص سه استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه دارد.

جوهری تصریح کرد: این 11 هزار فرصت شغلی در هشت رسته اصلی دام داری سبک و سنگین، پرورش زنبور عسل، طیور، تولیدی پوشاک، صنایع دستی، آبزی پروری، خدمات گردشگری و مشاغل فنی راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت 11 هزار فرصت شغلی برای کولبران مناطق مرزی ایجاد می کند

بنیاد برکت 11 هزار فرصت شغلی برای کولبران مناطق مرزی ایجاد می کند