مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-21اقتصادي

استیصال قنادان اسدآبادی برای ادامه کار


کرونا و گرانی قیمت مواد اولیه پخت شیرینی موجب کاهش تقاضا در بازار قنادان شده و آنها را برای فعالیت و یا تعطیل کردن واحد خود با استیصال مواجه کرده است.

- ایسنا/همدان رییس اتاق اصناف اسدآباد گفت: کرونا و گرانی قیمت مواد اولیه پخت شیرینی موجب کاهش تقاضا در بازار قنادان شده و آنها را برای فعالیت و یا تعطیل کردن واحد خود با استیصال مواجه کرده است.

موسی رضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 23 واحد قنادی بوده که هر یک از این واحدها به صورت میانگین برای دو تا سه نفر اشتغال ایجاد کرده و در حال حاضر تعداد 80 نفر در صنف قنادان این شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا حدود 50 درصد واحدهای قنادی این شهرستان را متضرر کرده و آسیب زده است، افزود: در کنار شیوع کرونا افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی چون قیمت روغن، شکر، تخم مرغ و .

نیز موجب شده تا میزان تقاضا برای خرید شیرینی کاهش یابد و این دو عامل قنادان اسدآبادی را در راستای فعالیت و تعطیل کردن واحد خود مستأصل سازد.

غفاریان با اشاره به اینکه امسال نرخ قیمت شیرینی شهرستان 25 درصد افزایش داشت که این افزایش قیمت به نسبت دیگر شهرستان های استان پایین ترین قیمت است، خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت اعمال شده نیز به علت افزایش قیمت مواد اولیه تهیه و پخت شیرینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال قنادان اسدآبادی برای ادامه کار

استیصال قنادان اسدآبادی برای ادامه کار