مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-21سياسي

آخرین مهلت برای ارسال آثار به نهمین سوگواره عکس و پوستر هیأت


علاقه مندان به شرکت در نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت که به طور همزمان از آغاز محرم آغاز شده است تا 13 آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت که به طور همزمان از آغاز محرم به همت جامعه ایمانی مشعر آغاز شده به اتمام فرصت ارسال آثار خود نزدیک شده است.

این سوگواره در قسمت عکس هیأت دو بخش دارد: بخش تک عکس با عنوان مجالس احیای امر اهل البیت علیهم السلام که تمامی فعالیت های هیأت از مجالس نوحه، عزاداری و شادی اهل بیت گرفته تا فعالیت های جهادی، آموزشی و اردویی هیأت که مصداق زنده نگاه داشتن سیره و منش اهل بیت علیهم السلام باشد را در بردارد.

بخش دوم با عنوان روایت هیأت مختص مجموعه عکس است که در این بخش موضوعاتی نظیر هر کوچه یک هیأت ، هر خانه یک هیأت (روضه های خانگی)، میاندار هیأت، میاندار خدمت ، همه اعضای یک پیکر همه سرباز یک سنگر ، برکت روزی ما ذکر اباعبدالله ، ز کودکی خادم این تبار محترمم ، با یا حسین یا حسین پیر می شویم ، در حسرت بهشت و ارادت کادر درمانی- پزشکی و تکفین اموات کرونا یی به امام حسین(ع) برای روایت تصویری پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت برای ارسال آثار به نهمین سوگواره عکس و پوستر هیأت

آخرین مهلت برای ارسال آثار به نهمین سوگواره عکس و پوستر هیأت