مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-21اجتماعي

ضرورت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به الزام و اهمیت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران بر اجرای نتایج حاصل از آن تاکید کرد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به الزام و اهمیت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران بر اجرای نتایج حاصل از آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در سیزدهمین کمیته فنی مطالعات محیط زیستی ( غربالگری ) طرح ها و پروژه های شهرداری تهران که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان فنی معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری مناطق 18، 6 و 20 برگزار شد، با اشاره به لزوم اهمیت دادن به مطالعات محیط زیستی پروژه های عمرانی شهر تهران قبل از اجرای آن ها گفت: در این راستا شورای اسلامی شهر تهران در سال 1386 مصوبه ای را مبنی بر الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی پروژه های عمرانی و زیربنایی را تصویب کرد که از سال 1387 برای شهرداری تهران لازم الاجرا شد.

وی تصریح کرد: 356 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی شهرداری تهران از سال 1397 در این کمیته بررسی و 65 پروژه مشمول انواع مطالعات محیط زیستی شده اند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اجرای خیابان کامل در شهر تهران گفت: مطالعات محیط زیستی این طرح مصوب و برابر نظر اعضا کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران

ضرورت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران