مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-21اقتصادي

تعیین قیمت مرغ باید با واقع بینی و تحلیل دقیق صورت گیرد


استاندار قم با تاکید بر اهمیت تشویق تولید کنندگان مرغ در سراسر ایران برای تامین نیاز داخلی و صادراتی به صورت همزمان گفت: برای اینکه این گروه تشویق به تولید شوند لازم است یک آنالیز دقیق و واقع بینانه قیمتی داشته باشیم.

- ایسنا/قم استاندار قم با تاکید بر اهمیت تشویق تولید کنندگان مرغ در سراسر ایران برای تامین نیاز داخلی و صادراتی به صورت همزمان گفت: برای اینکه این گروه تشویق به تولید شوند لازم است یک آنالیز دقیق و واقع بینانه قیمتی داشته باشیم.

بهرام سرمست در کارگروه تنظیم بازار که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با ذکر این مطلب که به طور جدی نیاز به بازبینی در سیاست های تنظیم بازار داریم، گفت: متأسفانه طبق گزارشات جوجه ریزی در قم به یک چهارم ظرفیت رسیده است، در ماه های گذشته با توجه به خروجی تصمیم های ستاد تنظیم بازار در قم از نظر قیمت ها و تورم وضعیت و رتبه خوبی نسبت به استان های همجوار داشتیم و با کمترین قیمت مرغ را به دست مشتری می رساندیم.

وی افزود: اینکه مرغ و سایر اقلام در چرخه تنظیم بازار به خوبی تأمین شود، جای تقدیر از بازرسان سازمان صمت و سایر ارگان ها دارد که نظارت هایی را اعمال کرده اند، اما باید در جهت رفاه مصرف کننده کنترل بالایی نسبت به استان های دیگر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت مرغ باید با واقع بینی و تحلیل دقیق صورت گیرد

تعیین قیمت مرغ باید با واقع بینی و تحلیل دقیق صورت گیرد