مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 03:552020-10-21سياسي

رویکرد صادرات محور در مقطع لغو تحریم های تسلیحاتی بر واردات غلبه دارد


در بحث حذف تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی، نگاه صادرات فناوری و تسلیحات و تجهیزات نظامی بر واردات غلبه دارد.

- علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بر اساس قطعنامه 2231 سازمان ملل متحد روز 18 اکتبر مصادف با 27 مهر ماه 1399 پایان تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: شاید برخی ها در بدو امر تصور کنند که برداشته شدن تحریم تسلیحاتی ایران حتما موجب واردات تجهیزات نظامی و یا سلاح های پیشرفته و تکنولوژی های بالای دفاعی و نظامی به کشورمان خواهد شد اما واقعیت آن است که در بحث حذف تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی، نگاه صادرات فناوری و تسلیحات و تجهیزات نظامی بر واردات غلبه دارد.

نماینده خمین در مجلس گفت: امروز با توجه به پیشرفت های محیرالعقولی که در طی قریب به 41 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های دفاعی و امنیتی کشور حاصل شده است، همه دنیا نسبت به توانمندی های جمهوری اسلامی در این عرصه واقف هستند.

نظری گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه های دفاعی و نظامی توانسته کشورمان را به عنوان یک قطب و قدرت برتر و نفوذ ناپذیر و مقاوم تبدیل کند.

وی افزود: امروز باید این بشارت را داد که ای ملت بزرگ ایران، بالاخره بعد از 41 سال از عمر انقلاب اسلامی به رغم اینکه در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد صادرات محور در مقطع لغو تحریم های تسلیحاتی بر واردات غلبه دارد

رویکرد صادرات محور در مقطع لغو تحریم های تسلیحاتی بر واردات غلبه دارد