مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-20دانش

جلاد توهم


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد اسماعیلی؛ وقایع امروز کشور از دو جهت قابل تامل و بررسی و پیگیری است؛ از طرفی وقاحت اخیر رییس جمهور در خوانش وارونه تاریخ اسلام که البته در سیره ایشان بی سابقه هم نیست، - از طرفی وقاحت اخیر رییس جمهور در خوانش وارونه تاریخ اسلام که البته در سیره ایشان بی سابقه هم نیست، پرده از فضاسازی و زمینه سازی برای تحمیل دوباره برجام بی فرجامی برمی دارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سجاد اسماعیلی؛ وقایع امروز کشور از دو جهت قابل تامل و بررسی و پیگیری است؛ از طرفی وقاحت اخیر رییس جمهور در خوانش وارونه تاریخ اسلام که البته در سیره ایشان بی سابقه هم نیست، پرده از فضاسازی و زمینه سازی برای تحمیل دوباره ی برجام بی فرجامی برمی دارد که این بار احتمالا بعد از فلج کردن اقتصاد و معیشت، به دنبال خلع سلاح کردن کشور در عرصه ی نظامی و امنیتی است.

در عجبم از حماقت و حماریت این جماعت که خود و کشور و منافع ملی را ملعبه ی شو های سیاسی دو رقیب بی اخلاق و بی خبر از انسانیت آمریکایی کرده است و دل به دعواهای زرگری دموکرات و جمهوری خواه داده است.

البته نه؛ شاید از حماقت و جهالت نباشد؛ شاید هم خیانت است؛ نمی دانم دقت کردید ایشان چقدر دقیق و نعل به نعل به جای گوش جان سپردن به بیانات عمیق و دقیق امام امت، به منویات دشمن قسم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلاد توهم

جلاد توهم