مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-20سياسي

تقدیر مراجع تقلید از تلاش های ناجا/ ضرورت چاره اندیشی برای فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، امروز در سفر به شهر مقدس قم به مناسبت هفته نیرو انتظامی با برخی علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده ناجا ضمن تبریک ایام ربیع الاول عنوان داشت: از دیدار شما بسیار خوشحالم و از ارائه گزارش شما تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: مسئله مهمی که باید مورد توجه شما باشد بحث پیشگیری است چرا که پیشگیری بهتر از درمان است .

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی بایستی عوامل جرم زا و آسیب زا را در سطح جامعه شناسایی کند و به آنها توجه داشته باشد، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است گرچه سازمان های فرهنگی مانند صدا و سیما و وزارت ارشاد در این خصوص برای ارتقاء آموزش همگانی بایستی در کنار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی یک نیروی محبوب مردمی است و اقدامات آن مورد تایید و حمایت است گفت: شما بیشترین سطح تماس با مردم را دارید و به همین دلیل اقدامات شایسته شما موجب شده که مردم شما را دوست داشته باشند؛ گرچه عواملی هستند که در کار شما خلل وارد می کنند نبایستی به آنها اعتنا کنید و کار خودتان را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مراجع تقلید از تلاش های ناجا/ ضرورت چاره اندیشی برای فضای مجازی

تقدیر مراجع تقلید از تلاش های ناجا/ ضرورت چاره اندیشی برای فضای مجازی