مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-20سياسي

خضریان: جبهه پایداری مخالف استیضاح حسن روحانی در شرایط فعلی است


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از مخالفت تشکیلات سیاسی متبوع خود با استیضاح حسن روحانی در مجلس خبر داد و گفت: با توجه به بازه زمانی باقی مانده تا انتخابات استیضاح در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره استیضاح رییس جمهور اظهار داشت: مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه به سطح اسفناکی رسیده است.

  وی ادامه داد: جریان غربگرا در دولت روحانی با استفاده از قدرت رسانه ای بر افکار عمومی اینگونه جلوه کردند که مشکلات باید در دامن یی، زمینه ستاد اننتخاباتی را فراهم آورده اند.

  وی گفت: در این شرایط ناهمگون اقتصادی بعضاً شنیده می شود که بعضی از نمایندگان محترم مجلس به دنبال استیضاح آقای رییس جمهور که البته برای استیفای حقوق مردم است، هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری می گوید که این اتفاق (استیضاح رییس جمهوری) در حالی در این بازه زمانی رقم می خورد که باید نخست دید که آیا این اتفاق سبب تغییر سیاسی در کشور می شود یا تغییر اقتصادی؟ به عبارتی آیا با استیضاح رییس جمهور مسئله معیشتی و اقتصادی مردم حل می شود؟  خضریان یادآور شد: در صورتی که استیضاح رییس جمهور صورت بگیرد، فردی که در جایگاه معاون اولی رییس جمهور است، به عنوان رییس دولت کشور را اداره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: جبهه پایداری مخالف استیضاح حسن روحانی در شرایط فعلی است

خضریان: جبهه پایداری مخالف استیضاح حسن روحانی در شرایط فعلی است