مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-20اقتصادي

پل های روگذر راه آهن با تعامل مسؤولان تکمیل می شود


اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا منوط به تکمیل پل های روگذر در حال احداث بر روی راه آهن سراسری تهران مشهد است که این مهم با تعامل مسؤولان شهرستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا صبح امروز در نشست بررسی مشکلات پروژه های راه آهن، اظهار کرد: اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا منوط به تکمیل پل های روگذر در حال احداث بر روی راه آهن سراسری تهران مشهد است که این مهم با تعامل مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری محقق می شود.

وی گفت: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل ونقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم پیشوا و جنوب شرق استان تهران است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: قطار سراسری تهران مشهد و قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا در هنگام عبور از شهرستان پیشوا، با مسیرهای اصلی و فرعی و جاده های دسترسی روستایی برخورد می کند که طی سال های گذشته در برخی از این تقاطع ها زیرگذر احداث شده است.

عباسی بیان کرد: به منظور تردد خودروها به مرکز شهرستان پیشوا، در دو مسیر اصلی روستای قلعه سین و محمدآباد به پیشوا، ایستگاه سوزن بانی احداث شده که برای اجرای خط چهارم قطار حومه ای لازم است که این ایستگاه های سوزن بانی برچیده شده و دو پل روگذر که هم اکنون در حال اجرا است، احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل های روگذر راه آهن با تعامل مسؤولان تکمیل می شود

پل های روگذر راه آهن با تعامل مسؤولان تکمیل می شود