مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-20حوادث

واژگونی اتوبوس در آزادراه قم-کاشان تاکنون 5 کشته داشته است


ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز (سه شنبه_29 مهرماه) اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت زاهدان می رفت، در کیلومتر 46 آزادراه قم-کاشان دچار حادثه شد.

- ایسنا/اصفهان ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز (سه شنبه_29 مهرماه) اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت زاهدان می رفت، در کیلومتر 46 آزادراه قم-کاشان دچار حادثه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 12:30 دقیقه امروز حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری خط تهران_زاهدان در محور کاشان -قم ( 42 کیلومتری قم) اتفاق افتاد.

داریوش کریمی افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه 4 تیم عملیاتی نجات جاده از دو پایگاه مسجد شهدا و عوارضی کاشان با هماهنگی تیم های اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ساعت 12 و 50 دقیقه اولین تیم عملیاتی در محل حادثه حضور پیدا کرد و اقدامات پیش بیمارستانی و رهاسازی افراد گرفتار در اتوبوس شروع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تعداد حادثه دیدگان را 15 نفر اعلام کرد و افزود: 9 نفر مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شد.

وی همچنین تعداد فوتی های این حادثه را 5 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: رهاسازی 4نفر فوتی و 2 نفر مصدوم این حادثه نیز با کمک نیروهای امدادی از داخل اتوبوس انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی اتوبوس در آزادراه قم-کاشان تاکنون 5 کشته داشته است

واژگونی اتوبوس در آزادراه قم-کاشان تاکنون 5 کشته داشته است