مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-20سياسي

پیشنهاد دکتر محسن رضایی به سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: اگر سران قوا، جلسات مشترک شان را جدی بگیرند، دبیرخانه شان را تقویت و از دیدگاه اقتصاددانان استفاده کنند خیلی زود بر اداره کشور مسلط می شوند و از افسارگسیختگی قیمت کالا ها جلوگیری خواهند کرد.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد کرد: هفت اقتصاددان در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مستقر شوند و از دیدگاه‌های آنان در تصمیمات سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ دکتر محسن رضایی امروز در گفتگویی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، امکان خیلی خوبی را برای اداره کشور در شرایط کنونی ایجاد کردند و به سران قوا اجازه دادند که در جلسات مشترک؛ با اختیار کامل، برای عبور از شرایط کنونی کشور تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: حداقل، هفت نفر از اقتصاددانان که سابقه فعالیت تجربی دارند می‌توانند در آن دبیرخانه مستقر شوند و چون سران سه قوه، تخصص لازم را در امور اقتصادی ندارند یا اگر هم از تخصص بهره‌مند باشند، اختلاف نظر دارند؛ از آرای این اقتصاددان‌ها استفاده و جلسات بیشتری برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دکتر محسن رضایی به سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور

پیشنهاد دکتر محسن رضایی به سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور