مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-20سياسي

رفع خلاء قانونی جهت پیشگیری از وقوع تخلف در شوراهای شهر و روستا


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه اصلاح قوانین انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت جدی در دستورکار قرار دارد، گفت: - علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستورکار قرار گرفته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: این طرح اصلاح بخشی از مواد قانون را در بر می گیرد که مربوط به بعد از انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا در کشور است.

حدادی در ادامه با اشاره به خلاء قانونی در حوزه نظارت بر عملکرد شوراها بعد از تشکیل آن، اظهار کرد: ضابطه هایی برای این موضوع در نظر گرفته شد تا قانون حالت بازدارندگی پیدا کرده و از جرائم و تخلفات احتمالی در شوراها جلوگیری شود.

وی افزود: پیش از این خلاء قانونی در حوزه نظارت در حین برگزاری انتخابات شوراها برطرف شد و اکنون در حال اصلاح قوانین بعد از انتخاب اعضای شورای شهر هستیم.

حدادی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: در این بخش از جلسه پیرامون کارکرد و اولویت های کمیسیون امور داخلی مباحثی مد نظر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلاء قانونی جهت پیشگیری از وقوع تخلف در شوراهای شهر و روستا

رفع خلاء قانونی جهت پیشگیری از وقوع تخلف در شوراهای شهر و روستا