مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-20پزشكي

مسواک زدن به پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک می کند


خواص ضد میکروبی خمیر دندان با کاهش بار ویروسی در دهان می‌تواند از ابتلای افراد به بیماری کرونا پیشگیری کند بنابراین مسواک زدن در زمانی که می خواهید از خانه خارج شوید به پیشگیری از ابتلا به کووید19 کمک می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه دیلی میل، دکتر مارتین ادی از دانشگاه «بریستول» در انگلیس معتقد است که خمیردندان حاوی همان مواد شیمیایی است که ژل ضد باکتری ضدعفونی کننده دست دارند.

این استاد دندانپزشکی گفت: عملکرد ضد میکروبی خمیردندان در دهان به مدت سه تا پنج ساعت باقی می ماند و در نتیجه باعث کاهش بار ویروسی بزاق یا عفونت توسط ویروس های می شود که وارد دهان می شوند.

وی افزود: برای اکثریت مردم، مسواک زدن دندان باید زمانی تنظیم شود که آنها قصد دارند برای ورزش یا خرید از خانه های خود خارج شوند.

دکتر ادی تاکید کرد در صورت ورود ویروس کرونا به دهان، عملکرد ضدمیکروبی خمیر دندان می تواند این ویروس را از بین ببرد یا از تکثیر آن و ابتلا به بیماری پیشگیری کند.

وی یادآور شد: همچنین خواص ضد میکروبی خمیردندان با کاهش بار ویروسی در دهان که محققان حدس می زنند می تواند با میزان مسری بودن یک فرد ارتباط داشته باشد، از ابتلای دیگران به این بیماری پیشگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسواک زدن به پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک می کند

مسواک زدن به پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک می کند