مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-20سياسي

فرهنگ ایثار در جامعه باید رواج پیدا کند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ شهادت در کشور گفت: دشمن سعی در تلاش برای از بین بردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است لذا باید با برگزاری مراسمات یادواره شهدا فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه و در بین جوانان گسترش و رواج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  رشت، ظهر امروز سعید اوحدی به همراه استاندار و جمعی دیگر از مسؤولان با حضور در منزل شهیدان عباس و کامران ساقری با پدر بزرگوار این دو شهید دیدار کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: استکبار در طول هشت سال دوران دفاع مقدس از تمامی امکانات خود برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد ولی شهدا و با فداکاری های خود باعث ماندگاری نظام مقدس اسلامی شدند.

  سعید اوحدی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ شهادت در کشور گفت: دشمن سعی در تلاش برای از بین بردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است لذا باید با برگزاری مراسمات یادواره شهدا فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه و در بین جوانان گسترش و رواج دهیم.

وی با تقدیر از فداکاری های خانواده شهدا در طول 40 سال انقلاب اسلامی افزود: خانواده شهدا اهل بیت و حضرت زینب را سرلوحه کار و صبر خود قراردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار در جامعه باید رواج پیدا کند

فرهنگ ایثار در جامعه باید رواج پیدا کند