مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20اقتصادي

به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است


به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است و قطعا در همکاری با صنعت گردشگری می توانیم پیشرفت هایی را در بخش های مختلف اشتغال و اقتصاد رقم بزنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل ایزوایکو گفت: به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است و قطعا در همکاری با صنعت گردشگری می توانیم پیشرفت هایی را در بخش های مختلف اشتغال و اقتصاد رقم بزنیم.

حمید رضاییان اصل صبح امروز(29 مهرماه) در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، افزود: تعامل ایزوایکو و گردشگری قطعا” می تواند نوید بخش دستاوردهای بزرگی در حوزه ی صنایع دریایی و گردشگری باشد و در نتیجه با این هم افزایی شاهد پیشرفت در این حوزه ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ظرفیت های مطلوبی است که می توان برنامه های اجرا نشده با محوریت علمی و گردشگری دریایی را با خلاقیت در راستای پیشرفت صنعت دریایی و گردشگری پیش برد، تصریح کرد: باید نیازها را شناسایی کنیم و در راستای توانمندی ها قدم برداریم چرا که صنعت دریایی و گردشگری دو مقوله ی جدایی ناپذیرند که در کنار هم دستاوردهای خارق العاده ای را رقم خواهند زد.

رضاییان اصل اضافه کرد: در حال حاضر ایزوایکو بر پایه ی مهارت، تخصص، دانش و هم افزایی برای پیشرفت صنعت دریایی تلاش می کند و با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است

به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است