مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-20سياسي

واکنش ایران به برگزاری انتخابات سراسری بولیوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در پی برگزاری انتخابات در بولیوی اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات سراسری بولیوی در فضایی آرام و با مشارکت چشمگیر رای دهندگان را به مردم بولیوی و به لوییس آرسه رییس جمهور منتخب این کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در پی برگزاری انتخابات در بولیوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات سراسری بولیوی در فضایی آرام و با مشارکت چشمگیر رای دهندگان را به مردم این کشور و منتخبان این رقابت های انتخاباتی تبریک عرض می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود:جمهوری اسلامی ایران بازگشت مردمسالاری و قدرت به نمایندگان واقعی مردم پس از یک سال پرتنش را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک به آقای لوییس آرسه رییس جمهور منتخب این کشور، پشتیبانی همه جانبه از دولت منتخب و آمادگی برای احیای همکاری ها و تقویت پیوند های دوستی با این کشور را اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز (یکشنبه)، انتخابات ریاست جمهوری بولیوی یک سال پس از انتخابات جنجالی سال گذشته برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به برگزاری انتخابات سراسری بولیوی

واکنش ایران به برگزاری انتخابات سراسری بولیوی