موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-20حوادث

مردمعتاد همسرش رابه آتش کشید


مرد 35 ساله ای در یکی از روستاهای اطراف مشهد، همسرش را در پی اختلافات خانوادگی به آتش کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، این حادثه وحشتناک سه روز قبل در اطراف روستای معین آباد مشهد هنگامی رخ داد که مرد 35 ساله‌ای به دنبال بروز اختلافات خانوادگی، باز هم با همسرش به مشاجره و جر و بحث پرداخت.

این زوج جوان که از سه سال پیش به عنوان سرایدار در یک دامداری فعالیت می‌کردند، اختلافات شدیدی با هم داشتند تا این که طبق معمول مشاجره آن‌ها بالا گرفت، اما این بار مرد عصبانی پسر بچه 9 ساله اش را در حالی از داخل اتاق بیرون کرد که ظرف 4 لیتری حاوی بنزین را درون خانه برده بود! او بعد از آن که در اتاق سرایداری را قفل کرد، به مشاجره لفظی با همسر 33 ساله اش ادامه داد که ناگهان کارگران دیگر با شنیدن صدای فریاد به طرف اتاق سرایداری دویدند.

در همین حال مرد 35 ساله که خود نیز درون شعله‌های آتش گیر کرده بود با زحمت و سختی در اتاق را از داخل باز کرد و کارگران و اهالی محل این زوج را به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال دادند.

گزارش ها حاکی است، اما اکرم (زن 33 ساله) روز گذشته در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمدگشوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمعتاد همسرش رابه آتش کشید

مردمعتاد همسرش رابه آتش کشید