مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-20سياسي

تامین دسترسی مطلوب به شیراز ؛ مهم ترین چالش شهر صدرا


مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا گفت: مهم ترین چالش و عقب ماندگی شهر جدید صدرا در حوزه زیرساخت ها مربوط به تامین دسترسی مطلوب و مناسب به کلانشهر شیراز است که برای این منظور پنج پروژه محوری تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهر جدید صدرا به عنوان یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای شهرستان شیراز، پس از گذشت سال ها هنوز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

مشکلاتی از قبیل نبود فضای فرهنگی، فضای سبز مناسب، امکانات آموزشی و رفاهی، نبود ادارات دولتی و مشکلاتی از این قبیل که عدم رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

 در این راستا خبرگزاری فارس در راستای رسالت خود مبنی بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم در سطح استان، با دعوت از مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا در گفتگوی زنده اینستاگرامی خواستار توضیح مواردی شد که شرح آن در زیر آمده است: ضمن عرض سلامت و خدا قوت به شما آقای دکتر خلیل حاجی پور، مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا، برای اولین سوال لطفا مسئولیت شرکت را به طور کامل تشریح کنید.

- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان در خبرگزاری فارس و همچنین تشکر از اینکه این بستر و فرصت را فراهم کردید تا ما با مردم و شهروندان خوب و فهیم شهر صدرا از این تریبون گفتگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین دسترسی مطلوب به شیراز ؛ مهم ترین چالش شهر صدرا

تامین دسترسی مطلوب به شیراز ؛ مهم ترین چالش شهر صدرا