مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-20بين الملل

روسیه: اتهام زنی سایبری آمریکا به دور از واقعیت است


سفارت روسیه در واشنگتن ادعاهای آمریکا مبنی بر مشارکت ادعایی روسیه در یک حمله سایبری مهم علیه مقام ها و تحولات مختلف بزرگ را بی اساس دانست و یک مقام دیپلماتیک گفت روسیه هیچ قصدی برای ورود به عملیات های بی ثبات کننده ندارد.

- سفارت روسیه در واشنگتن ادعاهای آمریکا مبنی بر مشارکت ادعایی روسیه در یک حمله سایبری مهم علیه مقام ها و تحولات مختلف بزرگ را بی اساس دانست و یک مقام دیپلماتیک گفت روسیه هیچ قصدی برای ورود به عملیات های بی ثبات کننده ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه آمریکا شش افسر اطلاعاتی ارتش روسیه را به اجرای یک حمله سایبری مهم متهم کرده و مدعی شد که آنها تحولات بزرگ مانند انتخابات در فرانسه و اماکنی مثل نیروگاه برق اوکراین و تاسیسات درمانی آمریکا را هدف گرفتند.

نماینده سفارت روسیه به اسپوتنیک گفت: کاملا مشخص است که چنین اطلاعاتی اصلا با واقعیت همخوانی ندارد و تنها هدفش پراکندن احساسات ضد روسیه در جامعه آمریکا از طریق شکار موهومات و ذهنیت جاسوسی است.

تمام این ها سال هاست که مشخصه ای متمایز از حیات سیاسی واشنگتن شده است.

مقام های آمریکا مرتبا در حال تخریب روابط روسیه-آمریکا هستند که زمانی عملگرا بود و به شکلی مصنوعی یک ادراک سمی از روسیه و هر آنچه به آن مرتبط است، به مردم خودشان تحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اتهام زنی سایبری آمریکا به دور از واقعیت است

روسیه: اتهام زنی سایبری آمریکا به دور از واقعیت است