مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-19اجتماعي

موقوفات برای ایجاد اشتغال در سمنان به کار گرفته شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: منابع و موقوفات در اختیار اداره کل اوقاف استان سمنان به ویژه در مناطق و محله های کم برخوردار فرصتی برای ایجاد اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی عصر امروز در جلسه بررسی نقش اجتماعی و فرهنگی وقف که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی استان سمنان برگزار شد، بر لزوم توجه به نقش وقف و جایگاه آن در جامعه تأکید کرد.

او اظهار کرد: تعیین کارکردهای اجتماعی و فرهنگی بقاع متبرکه و اماکن مقدسه یکی از وظایف جدی و موردنیاز برای استفاده بهینه از این ظرفیت بسیار مهم در الگوسازی ارائه خدمات اجتماعی بر مبنای فرهنگ دینی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان افزود: در شرایط کنونی و با توجه به هجوم آسیب های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، باید همه ظرفیت های موجود در خدمت بهبود وضعیت عمومی جامعه قرار گیرد.

بینایی منابع و موقوفات در اختیار اداره کل اوقاف استان سمنان به ویژه در مناطق و محله های کم برخوردار را فرصتی ویژه برای ایجاد اشتغال در این مناطق و کاهش آسیب ها نام برد و افزود: رویکرد وقف باید رویکردی کاملاً اجتماعی و فرهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات برای ایجاد اشتغال در سمنان به کار گرفته شود

موقوفات برای ایجاد اشتغال در سمنان به کار گرفته شود