مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-19سياسي

ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی ایستادگی دارد


امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح ایستاده و اجازه کوچکترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی دهد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح ایستاده و اجازه کوچکترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی دهد.

سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در رشت اظهار کرد: تلاش های مجاهدانه فرماندهان و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح ایستاده و اجازه کوچکترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه نیروی انتظامی گفت: همانطور که امام خامنه ای فرمودند اقتدار و مهربانی پلیس دو عامل هستند که یکدیگر را تکمیل کرده و در موفقیت این نیرو نقش به سزایی دارد.

عبدالله پور نیروی انتظامی را نیرویی هوشمند و افتخارآفرین توصیف و عنوان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی ایستادگی دارد

ناجا با اقتدار در برابر ناامنی هایی ایستادگی دارد