مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-19اقتصادي

آغاز محاسبات برق مجانی از ابتدای آبان ماه


سخنگوی صنعت برق، از آغاز محاسبات برای صدور قبوض الکترونیکی برق از ابتدای آبان ماه خبر داد و گفت: هدف طرح برق امید ، حمایت از مشترکانی است که در مصرف برق خود، - سخنگوی صنعت برق، از آغاز محاسبات برای صدور قبوض الکترونیکی برق از ابتدای آبان ماه خبر داد و گفت: هدف طرح "برق امید"، حمایت از مشترکانی است که در مصرف برق خود، به الگوهای تعیین شده با مصارف صحیح وسایل برقی دست می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه پس از آنکه شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو درخصوص طرح برق امید در هیئت دولت به تصویب رسید، دستورالعمل های آن نهایی شد، اظهار کرد: این طرح از ابتدای آبان ماه به صورت رسمی کلید خواهد خورد.

وی افزود: اولین قبض برق الکترونیکی که محاسبات طرح برق امید نیز در آن گنجانده شده باشد، در اولین دوره قرائت کنتورها لحاظ و برای مشترکان ارسال می شود.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که رفتار مصرفی مشترکان در قرار گرفتن آنان در طرح برق امید موثر است، تصریح کرد: هدف این طرح حمایت از مشترکانی است که در مصرف برق خود، به الگوهای تعیین شده با مصارف صحیح وسایل برقی دست می یابند.

وی ادامه داد: طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف 100 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محاسبات برق مجانی از ابتدای آبان ماه

آغاز محاسبات برق مجانی از ابتدای آبان ماه