موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-15فرهنگي

ابوباران به چاپ دوم رسید


«ابوباران» کتاب خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون که هفته گذشته منتشر شد در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ابوباران کتاب خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون که هفته گذشته منتشر شد در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

ابوباران با توجه به جذاب بودن خاطرات مخاطب را جذب می کند.

انتشارات خط مقدم، جدیدترین عنوان خود را به قلم زهرا سادات ثابتی منتشر کرده است.

این کتاب خاطرات شهید مصطفی نجیب، دفتردارِ علیرضا توسلی معروف به ابوحامد فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون را روایت می کند.

بخشِ اولِ کتاب به زندگی این رزمنده قبل از رفتن به سوریه پرداخته است.

در این بخش نویسنده به نقل تلاطم زندگی مصطفی نجیب به عنوان مهاجری می پردازد که هم زادگاهش او را به عنوان شهروند نمی پذیرد و هم وطنش به او به چشم یک مهاجر می نگرد.

احساس معلق بودن، جست وجوی برای یافتن آرامش، بی قراری در سفری پرماجرا از فکر عبور قاچاقی از مرز به سمت یونان گرفته تا رسیدن به لبه خودکشی و تا برخورد اتفاقی با عکس رزمندگان افغانستانی در فیس بوک و ورق خوردن فصل اول از زندگی؛ همه این ها روایت هایی عجیب و برگ هایی ناخوانده از زندگی پر فراز و نشیب یک رزمنده افغانستانی است که درکتاب خاطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوباران به چاپ دوم رسید

ابوباران به چاپ دوم رسید