مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-06پزشكي

توجه به احساسات مثبت، گام موثر برای رسیدن به سلامت روان


روانشناس بالینی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای رسیدن به سلامت روان علاوه بر نبود بیماری ها و احساسات منفی باید به احساسات مثبت توجه کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی روانشناس بالینی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای رسیدن به سلامت روان علاوه بر نبود بیماری ها و احساسات منفی باید به احساسات مثبت توجه کرد.

گلناز وحیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سلامت روان نه تنها نبود بیماری های روانشناختی نبوده، بلکه افزایش احساس بهزیستی، خشنودی، شادی و رضایت در فرد است.

وی افزود: فردی که در کار، زندگی، عشق ورزیدن و .

احساس رضایت داشته باشد دارای سلامت روان است.

وحیدی به نقش کلیدی زنان در خانواده اشاره و عنوان کرد: زنان به دلیل نقش پر رنگی که در محیط خانواده و جامعه دارند، باید توجه ویژه ای به سلامت روان خود داشته باشند تا بتوانند احساسات و انرژی مثبت را به اعضای خانواده انتقال دهند.

وی با بیان این که برای رسیدن به احساس خشنودی و رضایتمندی به یک محیط بدون چالش یا افراد حمایت کننده نیاز نداریم، اظهارکرد: نخستین و مهم ترین گام مهم در این راستا، شناسایی احساسات، نیازها و .

است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: فردی می تواند انرژی روانی خود را حفظ کند که به همه جنبه های روان خود توجه داشته باشد و بداند نیاز به تفریح ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به احساسات مثبت، گام موثر برای رسیدن به سلامت روان

توجه به احساسات مثبت، گام موثر برای رسیدن به سلامت روان