مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-03ورزشي

آنچه نباید وقت عصبانیت همسرتان انجام دهید


هنگامی که همسرمان عصبانی است و عنان خشم خود را از دست داده است، حتی اگر مقصر نیستیم نباید مثل او از کوره دربرویم.

- جی پلاس ، نرگس مومنی جو روانشناس بالینی و خانواده درمانگر، درباره راهکار برای آرام کردن همسر عصبانی، اظهار کرد: همه ما در زندگی روزمره تجربه برخورد با فرد پرخاشگر و عصبانی را داشته ایم، افراد پرخاشگری که ممکن است، اگر ندانیم چگونه با آن ها برخورد کنیم در هنگام عصبانیت، به ما یا خودشان آسیب روانی یا جسمی می رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: روانشناس ادامه داد: این افراد باعث می شوند که چه ما مقصر باشیم، چه نباشیم سرشار از عواطف نامطلوبی مثل غم، ترس و خشم شویم و در نهایت یا مجبور به تحمل و عقب نشینی باشیم و یا درگیر بازی لجبازانه بجنگ تا بجنگیم! و زمانی که هنر برخورد با آدم های عصبانی پر اهمیت تر به نظر میرسد که فرد پرخاشگر، همسرخودمان باشد، کسی که ممکن است بار ها و بار ها در طی زندگی مشترک ما را در وضعیت های ذکر شده قرار دهد.

مومنی جو تصریح کرد: اما آیا راهی برای مواجه با چنین پیش آمد هایی وجود دارد؟ آیا میتوانیم با همسر پرخاشگرمان طوری رفتار کنیم که هم او و هم خودمان از آسیب در امان باشیم ودر نهایت به حل تعارض و رضایت برسیم؟ بله خوشبختانه چنین راهکاری وجود دارد، اولین و مهمترین مهارتی که باعث می شود در برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه نباید وقت عصبانیت همسرتان انجام دهید

آنچه نباید وقت عصبانیت همسرتان انجام دهید