مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-01اقتصادي

تقویت شبکه حمل و نقل ریلی کرمانشاه نقش موثری در توسعه منطقه دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تقویت شبکه حمل و نقل ریلی کرمانشاه نقش موثری در توسعه منطقه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سالاری شامگاه امروز پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه باری راه آهن استان از 2 سال پیش با چهار خط باری برای جابجایی اقلامی از جمله نفت و گندم راه اندازه شده است.

وی با اشاره به اهمیت ایستگاه باری راه آهن کرمانشاه، افزود: با در نظر گرفتن سرمایه گذاری بالایی که برای این خط ریلی انجام شده است، تنها حمل و نقل مسافری نمی تواند پاسخگوی این سرمایه گذاری باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت شبکه حمل بار ریلی استان، گفت: خط ریلی با توجه به ظرفیت بالای صنایع کرمانشاه از جمله کشت و صنعت نازگل، کارخانه سیمان و پتروشیمی های استان کرمانشاه می تواند نقش مؤثری را در توسعه بیشتر منطقه ایفا کند.

سالاری اظهار کرد: در صورت ایجاد زیرساخت ها توسط مراکز بزرگ بار استان، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کرده است که روساخت های تخصصی را به صورت مشارکتی انجام دهد.

وی مزایای حمل و نقل ریلی را هزینه پایین و سرعت بالا دانست و تصریح کرد: در سال جاری یک محموله بزرگ از طریق خط ریلی راه آهن کرمانشاه به ترکیه صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت شبکه حمل و نقل ریلی کرمانشاه نقش موثری در توسعه منطقه دارد

تقویت شبکه حمل و نقل ریلی کرمانشاه نقش موثری در توسعه منطقه دارد