مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-01سياسي

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مداخله گرایانه در حوزه آسیب های اجتماعی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مداخله گرایانه در حوزه آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مداخله گرایانه در حوزه آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

دکتر محمود ثمینی در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که امروز دهم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی جدیت و مشارکت مؤثری در اجرای برنامه ها داشته و این تصور را از خود دور کنند که کار تعطیل بردار است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که آسیب های اجتماعی در جامعه وجود دارند خود را به اشکال مختلفی همچون کودکان کار و خیابانی، خودکشی و طلاق نشان می دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ضمن تأکید بر جدیت و تلاش بیشتر نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی در خصوص موضوع کودکان کار و خیابانی، افزود: انتظار می رود که طرح آزمایشی کاهش خودکشی که به صورت پایلوت در لرستان اجرا می شود به نتیجه رسیده و شاهد کاهش آمار آن باشیم.

ثمینی به ضرورت بهره گیری دستگاه ها از ظرفیت دفاتر تسهیلگری اشاره و بیان کرد: کلیه دستگاه ها، نهادها و خیرین که در مناطق حاشیه نشین خدماتی اعم از کمک مؤمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مداخله گرایانه در حوزه آسیب های اجتماعی

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مداخله گرایانه در حوزه آسیب های اجتماعی