مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-01سياسي

سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تدوین شد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تدوین شد و در همین راستا، جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وبینار کشوری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای عصر امروز با محوریت بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با هماهنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

مهدی دستگردی گفت: در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت بر اساس تقویت هویت اسلامی ایرانی، تقویت مهارت های زندگی و تقویت هویت انقلابی برنامه ریزی و تبیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تدوین شد

سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تدوین شد