مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-01سياسي

برگزاری سی و سومین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا


سی و سومین یادواره 33 شهید سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در باغ موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سی و سومین یادواره 33 شهید سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در باغ موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده های معظم شهدای نیروگاه و شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی و کارکنان نیروگاه حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی ضمن تجلیل و گرامیداشت یاد ماندگار شهدا، به تبیین مطالبه و سفارش شهدا به مردم و مسؤولان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی با بیان اینکه پیام شهدا و رضایت آنان در نترسیدن از دشمن است، اظهار کرد: ترس از قدرت های بزرگ یکی از علل مهم عقب ماندگی کشورهاست به همین دلیل دنیای استکبار می خواهد با ایجاد رعب و وحشت در بین ملت های مظلوم و تحت استعمار آنان را سرجایشان بنشاند تا در برابر ظلم آنان اعتراض نکنند، اما شهدای ما از دشمن نترسیدند و پیام شان هم نترسیدن از دشمن است و زمانی از ما خشنود خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سی و سومین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا

برگزاری سی و سومین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا