مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-01اقتصادي

تولید 700 تن گندم طی سال جاری در شرکت سهامی زراعی خوسف


در سال زراعی جاری 700 تن گندم از مزارع شرکت سهامی زراعی خوسف برداشت شده که در کنار کشت های یونجه و ارزن سهم بارزی در تولیدات استان داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر تعاون روستایی خوسف گفت: در سال زراعی جاری 700 تن گندم از مزارع شرکت سهامی زراعی خوسف برداشت شده که در کنار کشت های یونجه و ارزن سهم بارزی در تولیدات استان داشته است.

محمدعلی قلندری اسفدن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت سهامی زراعی خوسف با در اختیار داشتن 16 منبع آبی با 280 لیتر بر ثانیه و 1214 هکتار اراضی قابل کشت و عضویت 358 نفر نقش بارزی در تولید و پیشبرد اهداف توسعه کشاورزی شهرستان و استان ایفا می کند.

وی با اشاره به تولید 700 تن گندم، 150 تن یونجه و 150 تن ارزن، افزود: کوچک بودن واحدهای تولید و پراکندگی قطعات اراضی کشاورزی در موارد زیادی برای استفاده از تکنولوژی جدید، تجهیز زیرساخت ها، استفاده از ماشین آلات به روز، بهبود راندمان آبیاری و توسعه کشاورزی محدودیت هایی را ایجاد می کند.

مدیر تعاون روستایی خوسف بیان کرد: بر این اساس و در راستای استفاده بهینه از منابع تولید(آب و خاک)، حفظ و توسعه شرکت های سهامی زراعی در اولویت است.

قلندری با بیان اینکه در شرکت سهامی زراعی خوسف اقداماتی در خصوص تجهیز واحد مکانیزاسیون شرکت صورت پذیرفت، تصریح کرد: خرید یک دستگاه کمباین به مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 700 تن گندم طی سال جاری در شرکت سهامی زراعی خوسف

تولید 700 تن گندم طی سال جاری در شرکت سهامی زراعی خوسف