مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-01فرهنگي

نمایشگاه طراحی های 2 هنرمند ایرانی در هلند


«هنر؛بدون مرز» عنوان نمایشگاه طراحی های حسین طادی و امیرمحمدزاده است که جمعه (11 مهرماه) درمرکز Podiu Zuidhaege درشهر آسن هلند برپا می شود.

- هنر؛بدون مرز عنوان نمایشگاه طراحی های حسین طادی و امیرمحمدزاده است که جمعه (11 مهرماه) درمرکز Podiu Zuidhaege درشهر آسن هلند برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه هنر بدون مرز ، حسین طادی درباره این نمایشگاه توضبح داده است: ویلم فوختوفنگ حدود هفت سال است که کارهای من و سایر شاگردان فرهاد گاوزن را دنبال می کند.

برای او شیوه کارگروهی ما و فعالیت های خانه و موزه طراحی، بسیار اهمیت دارد.

به همین دلیل سال گذشته به ایران سفر کرد و از نزدیک درجریان فعالیت های ما قرار گرفت و به من و امیرمحمدزاده پیشنهاد برپایی دو نمایشگاه انفرادی در Podiu Zuidhaege داد.

او افزود: درنمایشگاه هنر بدون مرز نمایشگاه انفرادی از آثار من و امیرمحمدزاده به صورت همزمان برپا می شود.

این دو نمایشگاه جمعه (11 مهرماه) با حضور جمعی از چهره های معروف فرهنگی هلند افتتاح می شود و نمایشگاه تا دو ماه ادامه دارد و پس از آن، آثار این نمایشگاه در شهرهای آمستردام و نیویورک نیز نمایش داده می شود.

طادی نیز درباره مجموعه آثارش اظهار کرده است: دراین نمایشگاه بیش از 200 طراحی درابعاد متنوع به همراه مجموعه هفت طراحی بزرگ با عنوان Hands به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه طراحی های 2 هنرمند ایرانی در هلند

نمایشگاه طراحی های 2 هنرمند ایرانی در هلند