مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-01اقتصادي

قطع 2400 انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر


در راستای ساماندهی وضعیت آب آشامیدنی با تلاش مسؤولان آب و فاضلاب از اول سال تاکنون دو هزار و 400 انشعاب غیر مجاز از شمال تا جنوب استان قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز  در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی وضعیت آب آشامیدنی با تلاش مسؤولان آب و فاضلاب از اول سال تاکنون دو هزار و 400 انشعاب غیر مجاز از شمال تا جنوب استان قطع شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به احداث آب شیرین 35 هزار مترمکعبی بوشهر گفت: در این راستا مجوز آغاز عملیات خط انتقال برق آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر گرفته شده و به زودی عملیات اجرایی این خط از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان آغاز می شود.

وی بیان داشت: برای تامین آب آشامیدنی استان همه دستگاه ها باید پای کار باشند و هیچ دستگاه امنیتی و غیرامنیتی، نظارتی و غیرنظارتی نباید مانع تامین آب برای استان شوند.

گراوند شرکت آب و فاضلاب تامین کننده آب آشامیدنی مورد نیاز استان است و در این راستا باید از هرگونه تامین آب برای مصارف غیر آشامیدنی جلوگیری کند.

استاندار بوشهر با اشاره به آماری از وضعیت در استان بوشهر 25 درصد افزایش و شمار فوتی‏ ها نیز 30 درصد کاهش داشته که در این راستا انتظار می رود مردم به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 2400 انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر

قطع 2400 انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر