مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-01اقتصادي

کاهش نیروهای فعال پایانه های مسافربری یزد با شیوع کرونا


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به کاهش نیروهای فعال پایانه های مسافربری یزد با شیوع کرونا، گفت: ترتیبی اتخاذ شده تا فروش بلیط به صورت غیرحضوری و الکترونیک و از طریق سامانه های اینترنتی انجام شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به کاهش نیروهای فعال پایانه های مسافربری یزد با شیوع کرونا، گفت: ترتیبی اتخاذ شده تا فروش بلیط به صورت غیرحضوری و الکترونیک و از طریق سامانه های اینترنتی انجام شود.

علی علیخانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: دستورالعمل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس به کلیه شرکت ها و موسسات مسافربری سطح استان ابلاغ شده و تمام شرکت های مسافربری ملزم به رعایت این دستورالعمل ها شده اند.

وی عنوان کرد: براساس این دستورالعمل های ابلاغی، تمام مدیران و مسئولان شرکت های مسافربری موظف به انجام اقدامات پیشگیرانه و ارائه آموزش های اولیه به تمام کارکنان دفاتر و رانندگان تحت پوشش خود، اعم از استفاده از ماسک و مواد، ضد عفونی شده اند.

علیخانی، پایش مستمر سلامت نیروها و کارکنان شرکت ها، همچنین رانندگان را ضروری اعلام کرد و افزود: ضمن تاکید بر استفاده از ماسک، هم برای کارکنان و هم مراجعان و مسافرین، کلیه شرکت های مسافربری موظف هستند از پذیرش مراجعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نیروهای فعال پایانه های مسافربری یزد با شیوع کرونا

کاهش نیروهای فعال پایانه های مسافربری یزد با شیوع کرونا