مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-01سياسي

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کرونا


رییس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس جمهوری خلق چین، امضای برنامه مشارکت جامع راهبردی 25 ساله ایران و چین را گامی بزرگ در جهت پیشبرد منافع مشترک و مقابله با یکجانبه گرایی برشمرد و از آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس جمهوری خلق چین به دولت و مردم این کشور، اطمینان داد که نهایی سازی و امضای برنامه مشارکت جامع راهبردی 25 ساله بین دو کشور گامی بزرگ در جهت پیشبرد منافع مشترک و در راستای صلح و ثبات بین المللی و مقابله با یکجانبه گرایی فراهم خواهد ساخت.

متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین فرا رسیدن هفتاد و یکمین سالروز تاسیس جمهوری خلق چین را به جناب عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می گویم.

مشارکت جامع راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین که از اشتراکات فرهنگی، پیشینه روابط بلندمدت تاریخی و نگاه دو کشور به عرصه تحولات بین المللی و عزم راسخ آنان در مبارزه با یکجانبه گرایی نشات می گیرد، عرصه سترگی برای توسعه روابط دوجانبه در حوزه های گوناگون فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کرونا

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کرونا