مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-01اقتصادي

آمادگی استانداری برای کمک به راه های تهران


استاندار تهران با بیان این که پایتخت کشور با 14 میلیون نفر جمعیت نیازمند حمل و نقل ایمن و ترافیک روان است گفت: آمادگی داریم که برای پروژه های زیرساختی تهران از منابع داخلی مان استفاده کنیم تا هرچه زودتر این پروژه ها انجام شود.

- استاندار تهران با بیان این که پایتخت کشور با 14 میلیون نفر جمعیت نیازمند حمل و نقل ایمن و ترافیک روان است گفت: آمادگی داریم که برای پروژه های زیرساختی تهران از منابع داخلی مان استفاده کنیم تا هرچه زودتر این پروژه ها انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: حمل و نقل نقش مهم در رشد اقتصادی کشور دارد و در سال های اخیر شاهد تسریع در پیشرفت پروژه ها و ایمن سازی راه ها بوده ایم.

وی ادامه داد: کمربندی دوم تهران، کمربندی سوم و یا همان کنارگذر جنوبی، ادامه اتوبان همت، تقاطع غیرهمسطح قدس و آزادراه تهران – شمال جزو پروژه های مهم راهسازی در پایتخت بوده است که برخی از آنها افتتاح شد و بقیه این پروژه ها نیز در حال تکمیل است.

استاندار تهران اعلام کرد: 10 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند و استان های تهران، مازندران و گیلان بیشترین سالمند را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری برای کمک به راه های تهران

آمادگی استانداری برای کمک به راه های تهران