مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-01سياسي

برگزاری جلسات حضوری در دستگاه های اجرایی استان سمنان ممنوع است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: برگزاری جلسات حضوری در دستگاه های اجرایی استان ممنوع و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهدیدی جدی به شمار می رود و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی امکان سرایت و ابتلاء به آن برای همگان امکان پذیر است.

سعدالدین بابیان اینکه ادارات و سازمان های دولتی باید در رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا در جامعه الگو باشند، تصریح کرد: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان، تخلف اداری محسوب می شود و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری باید در این راستا با جدیت ورود کند.

وی با تأکید بر اینکه بدون برنامه و مشارکت گسترده آحاد جامعه نمی توان از کرونا به سلامت گذر کرد، یادآور شد: نظارت ها باید گسترش یابد و ارائه گزارش ها مردمی در پیگیری تخلفات بسیار تأثیرگذار است.

ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی با ماسک انجام می شود مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بابیان اینکه استفاده از ماسک باید در جامعه همه گیر شود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی، بانک ها و همه ی نهادها و ارگان های دولتی و غیردولتی به ارباب رجوع، باید با ماسک انجام شود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات حضوری در دستگاه های اجرایی استان سمنان ممنوع است

برگزاری جلسات حضوری در دستگاه های اجرایی استان سمنان ممنوع است